Servizis di cimitieri

Costruzion tombis/monuments di famee

La realizazion di costruzions-manufats funeraris e je normade di une procedure di autorizazion specifiche in linie edilizie (par mieç dal Setôr Pianificazion Teritoriâl), funerarie e igjeniche sanitarie (par mieç dai uficis specifics da la ASS n.5 "Basse Furlane") su la fonde di progjet edilizi a pueste scrit e firmât di un tecnic competent.

Contrat Concessions cimiteriâls

La Unitât Operative Tecniche e ricêf lis domandis di concession e i provediments che a autorizin la sô concession. Si stipule il contrat che al è dât fûr in fotocopie a la cuintripart.

Cremazion - Cinisis: tumulazion in ossari

Il Sindic al autorize la cremazion su la fonde testamentarie dal muart. Se cheste no je, i parincj plui dongje (par esempli il coniugât, il fi, o i fîs tal câs che a sedin plui di un) a puedin manifestâ la volontât da la cremazion dal muart su un modul a pueste rindût legâl. Tal stes ufici si cuncuarde dulà colocâ lis cinisis in sepolture.

Aposizion elements di iluminazion votive

I interessâts che a domandin di ativâ li di tombis/monuments/locui elements di iluminazion votive a varan di indreçâsi a la Dite "LUX FIDELIS" di Galliussi Aniceto sas, che e à la sede a Buri e che e garantìs in apalt il servizi.